1. Jaki jest czas oczekiwania na przesyłkę, a jaki na realizację zamówienia w naszym sklepie?
Zamówienia realizujemy w 24h! Czas oczekiwania to 48h od nadania przesyłki. (Czyli na 3 dzień zamówienie zwykle jest już na miejscu u Ciebie!)
(w przypadku zamówień w formię płatności "przedpłata na konto"- liczy się czas od momentu zaksięgowania wpłaty na konto).
2. Którą firmą kurierską są wysyłane zamówienia?
Twoje zamówienie wysyłamy firmą - Pocztex Kurier 48
3. Posiadacie swój sklep stacjonarny?
W chwili obecnej nie posiadamy sklepu stacjonarnego ale zamówienie można odebrać osobiście po wcześniejszym opłaceniu zamówienia oraz kontakcie telefonicznym 797 519 598, w siedzibie firmy Akomu, która mieści się w Redzie, przy ulicy Kazimierskiej 7.
4. W które dni są realizowane zamówienia?
Pracujemy od poniedziałku do piątku w godz. 9-17. Zamówienia realizujemy zwykle do godziny 15:00.
5. Czy można wymienić zamówiony towar na inny rozmiar lub kolor?
Owszem, jest to możliwe. W przypadku złego rozmiaru lub koloru, wymiana jest w 100% możliwa, a nawet zalecana! Wymiana następuje, jeśli osoba kupująca pokryje koszt obu przesyłek oraz umieści informację na jaki rozmiar/kolor miałby być wymieniony produkt. (Najlepiej na kartce w środku paczki)
Koszt odesłania paczki to 12zł.
6. Jak długo trwa wymiana produktu?
Zwykle to już w dniu otrzymania towaru przeznaczonego do wymiany, następuje wysyłka.
7. Skąd są wysyłane produkty?
Wysyłamy je z Polski, a mianowicie z Redy.
8. Czy jest możliwość nadruku indywidualnego?
Jak najbardziej, wystarczy napisać do nas maila: akomupl@gmail.com lub na https://www.facebook.com/akomupl/, a odpisze Tobie ktoś miły i pomocny!