1. Jaki jest czas oczekiwania na przesyłkę, a jaki na realizację zamówienia w naszym sklepie?

Zamówienia realizujemy w 24h! Czas oczekiwania to 48h od nadania przesyłki. (Czyli na 3 dzień zamówienie zwykle jest już na miejscu u Ciebie!)

(w przypadku zamówień w formię płatności "przedpłata na konto"- liczy się czas od momentu zaksięgowania wpłaty na konto).

2. Którą firmą kurierską są wysyłane zamówienia? 

Twoje zamówienie wysyłamy firmą - Pocztex Kurier 48

3. Posiadacie swój sklep stacjonarny?

W chwili obecnej nie posiadamy sklepu stacjonarnego ale zamówienie można odebrać osobiście po wcześniejszym opłaceniu zamówienia oraz kontakcie telefonicznym 797 519 598, w siedzibie firmy Akomu, która mieści się w Redzie, przy ulicy Kazimierskiej 7.

4. W które dni są realizowane zamówienia?

Pracujemy od poniedziałku do piątku w godz. 9-17. Zamówienia realizujemy zwykle do godziny 15:00.

5. Czy można wymienić zamówiony towar na inny rozmiar lub kolor?

Owszem, jest to możliwe. W przypadku złego rozmiaru lub koloru, wymiana jest w 100% możliwa, a nawet zalecana! Wymiana następuje, jeśli osoba kupująca pokryje koszt obu przesyłek oraz umieści informację na jaki rozmiar/kolor miałby być wymieniony produkt. (Najlepiej na kartce w środku paczki)
Koszt odesłania paczki to 12zł.

6. Jak długo trwa wymiana produktu?

Zwykle to już w dniu otrzymania towaru przeznaczonego do wymiany, następuje wysyłka.

7. Skąd są wysyłane produkty?

Wysyłamy je z Polski, a mianowicie z Redy.

8. Czy jest możliwość nadruku indywidualnego?

Jak najbardziej, wystarczy napisać do nas maila: akomupl@gmail.com lub na https://www.facebook.com/akomupl/, a odpisze Tobie ktoś miły i pomocny!